Huisregels

1- Afspraak

Indien u een afspraak wilt annuleren, dan horen wij dit graag zo spoedig mogelijk. Een afspraak dient minimaal 48 uur van te voren-, telefonisch-, te worden afgezegd. Bij geen of een te late afzegging zijn wij genoodzaakt de gereserveerde tijd bij u in rekening te brengen. Het afzeggen van uw afspraak kan uitsluitend telefonisch of mondeling aan de balie. Niet per email! Indien u aansluitend meerdere malen uw afspraak niet nakomt (zonder te annuleren) of meer dan 5 jaar niet geweest bent in de praktijk, concluderen wij dat u geen behoefte meer heeft aan onze zorg. Wij zullen u dan uitschrijven en u dient in dit geval zelf een andere tandarts te zoeken. Wij sturen elke dag een afspraakherinnering via e-mail of per SMS naar onze patiënten voor een afspraak die gepland staat voor de volgende dag. Dit is een gratis extra service die wij verlenen aan onze patiënten waar geen rechten aan kunnen worden ontleend. Mocht het dus een keer voorkomen dat u geen herinnering van ons ontvangt, betekent dit dus niet dat uw afspraak niet door zou gaan.

2- Behandeling

Wij vragen u vijf minuten voor aanvang van uw afspraak aanwezig te zijn. Wanneer u onze praktijk voor de eerste keer bezoekt, vragen wij u of u 10 minuten van te voren aanwezig wilt zijn. U dient zich bij binnenkomst te melden bij de receptie. Wij doen er alles aan om op tijd te werken. In de zorg is dit echter niet altijd te beheersen, bijvoorbeeld als gevolg van spoedgevallen. Wij vragen daarom uw begrip indien uw afspraak later dan gepland begint of als uw behandeling uitloopt. Wanneer uw afspraak later dan gepland zal aanvangen, zal de receptie u hierover zo goed mogelijk informeren. 1e keer niet nakomen van een controle € 0,- 2e keer niet nakomen van een controle € 15,- Bij niet nakomen van behandelingen per min 1€ ,- met een maximum van 45 euro. De behandelovereenkomst tandarts-patiënt is een inspanningsovereenkomst, dit houdt in dat er beperkte garantie kan worden gegeven op behandelingen. Op tandtechnische werkstukken zijn de normale garantiebepalingen van toepassing.

3- Factuur

Omdat wij in de praktijk liever met u dan met de financiële administratie bezig zijn, hebben wij alle vorderingen op patiënten aan Infomedics B.V. overgedragen. Het is belangrijk dat u zich houdt aan de betalingstermijn van 30 dagen. Infomedics is wettelijk gerechtigd de nodige maatregelen te nemen. Bij te lang uitblijven van de betaling of van uw reactie start Infomedics een incassoprocedure op. De betalingstermijn van 30 dagen is bindend, ook wanneer de zorgverzekeraar de nota nog niet aan u heeft vergoed.

4- Eigendom

Waak over uw eigendommen. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade, diefstal en /of verlies van uw eigendommen. Wij adviseren u dan ook om uw eigendommen niet onbewaakt achter te laten.

5- Roken Huisdieren en Telefoon

Uiteraard is het niet toegestaan om te roken in de praktijk, ook het meebrengen van huisdieren is niet toegestaan. Het is storend als uw mobiele telefoon afgaat terwijl u in de stoel ligt voor een behandeling. Daarom vragen wij u deze uit te schakelen of op stilstand te zetten als u in de behandelkamer bent.

6- Klachten

Bij Tandartspraktijk Bekir doen wij onze uiterste best om u naar tevredenheid te behandelen. Heeft u toch een klacht, laat het ons dan weten. Wij zullen onze uiterste best doen om de klacht samen met u op te lossen. ? Mail: info@tandartsbekir.nl.